Herrar div.4 Årsunda - Skutskär

Av dagens match på IP – såg jag endast sista delen av andra halvlek.
Men jag hann i alla fall se två av de sex målen som blev resultatet.

Årsunda vann över Skutskär med 5-1 och spelade enligt ryktet toppenfin fotboll.

Ja jag såg ju själv den stund jag var på plats att man nog hade sneglat lite mot P div4 och de hade ett fint passningsspel där adresslapparna var tydliga och gick fram rätt.

 

Mycket kämpa och ha roligt – vissa log dessutom (se fotot)…

Så fick jag då bekräftat igen, har man roligt – spelar man bra…

 

Jag undrar återigen vad Mackan ätit inför matchen

 – för han såg lite ut som en duracellkanin där ute ;)

 

Ja jag ska inte ”skitprata” nåt mer

Stort GRATTIS i alla fall till segern och återigen roligt att det är så mycket folk på matcherna!!!


Här är nåt jag gillar skarpt :)



Kom igen nu å traska ner till IP på dammatcherna också så de klättrar lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0