SIF 2 - Årsunda Herrar div 4

Matchen idag va en blöt, kall och …. Alldeles vanlig div. 4 match. Missuppfattningar, oadresserade bollar och en massa röd-vita som va i vägen ;)

Det va rätt mycket folk med tanke på vädret. Det va väl inte jättefart på publiken i form av peppning, men det va ganska tyst på plan också – i alla fall på de blågula. Det finns ett par som rätt va de är snackar igång men jag tror faktiskt att det skulle bli ännu bättre spel om flera pratade och visade vad de tänker och hur de vill ha det.

Men men, jag vet att jag är partisk, men jag tycker att Årsunda va det bättre laget idag (men det tycker jag alltid) och att det faktiskt va orättvist att det blev förlust mot SIF 2 (3-2).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0