Årsunda - SIF 2 Herrar div.4

Dagens match var en sådan där match som man blir lycklig bara av att tänka på.

Årsundaboysen ångar fram som om det vore en match på liv och död – kanske var det de?

I mina ögon var (såklart) Årsunda det bästa laget på plan – men visst hade de en liten dos tur också.

Även om just denna match var en av de bästa för hela säsongen kan jag inte låta bli att sakna kommunikation på plan, varför kan man inte prata med varandra och försöka få till ett bättre samarbete? Det går att förbättra allt – oavsett hur bra man är. Nu är ju detta inget som berör bara Årsunda utan de flesta lagen i serien.

Men som jag sagt förut, jag kan inte fotboll (så jag ska väl vara tyst)
och är ingen ledare – och det är jag glad över!






Dagen till ära hade vi riktigt finbesök på IP. Ett gäng fotbollsspelare som tidigare stoltserat i de blågula färgerna. Mycket trevligt inslag denna matchdag då Årsunda slog till med storslam och vann över SIF2 med 4-1. ”Ena” och ”Nisse” var dagens målskyttar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0