Träningsmatch Dam Årsunda - Valbo

stannade bara en halvlek eftersom vi var rätt iskalla
efter att ha suttit ett par timmar innan.

Jag tycker det verkar vara en bra trupp i och det bjöds på en hel del spel.

Valbo hann få en straff innan vi åkte och den sattes ganska enkelt trots att J i målet kastade sig graciöst
-hörde att hon tagit ett par straffar efter det, men då undrar jag om domaren var "röd" eller om de blågula brudarna var för het i "fel" läge?!?
tre straffar känns ganska mycket - eller har jag fel?

Som ni förstår så hör jag rykten så ni kan inte ta detta för något "vetenskapligt" eller "självupplevt" men en viss manlig (eller i alla fall en kille) supporter (eller i alla fall en som tittat på matchen) roades rejält av någon form av "liftning" i form av någon typ av tröjdragning...

hmmm

Men jag måste säga att det måste vara nån förbannelse över denna förbannade plan...
Jag har två kryckhoppare som båda skadat sig på denna plan och så ytterligare en idag...

Jag hoppas verkligen att det går bra även om det kommer att ta tid...

Men men
Jag fångade er i alla fall på nån bild :)


Skänker en extra varm tanke till dej <3 <3 <3



Kommentarer
Postat av: Annica

Måste testa om det går att kommentera - det verkar som om det gör det....

Vore kul med fler ;)

2012-03-19 @ 09:03:31
Postat av: Mattsson

Jag vet inte riktigt vad som hänt med oss. Vi har redan fått fem straffar emot oss.. Dock så är det bara en av straffarna någon i laget köper, så det känns ju ganska konstigt...

2012-03-21 @ 16:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0