Träningsmatchen mellan "B-lagen" ÅIF - GHIF

Tidigt – riktigt tidigt, en lördagsmorgon släntrar vi in på Jernvallen och sätter oss tillrätta för att titta på fotboll. Ni får gärna säga att jag är ding – men de är ju lite av mitt liv det här med fotboll.

Denna morgon var det – på papper – B-lagsmatch, Årsunda – Gestrike Hammarby.

Och för att citera en av dem som satt vid oss – in i halva andra halvlek;

”Världens tråkigaste b-lagsmatch, 0-0 kl. 8 på morgonen”

Och jaa – jag håller med. En riktigt tråkig match var det, med två ganska jämna lag där Årsunda kanske hade fler chanser men GH lite mer spelövertag. Bägge lagen krigade på men fick inte till något speciellt. Om det berodde på kyla (som inte var allt för svår), tidig morgon eller nåt annat vet jag inte, men det va som sagt ingen höjdarmatch. Matchen slutade så småningom 2-0 till Årsunda och Micke fick göra andra målet. Det var han faktiskt värd tycker jag J

Nu jag ser fram emot kvällsmatchen och hoppas att det blir lite mer roligt spel då.

Bjuder på lite bilder - och är det någon som vill ha bilder som jag fotar får ni självklart ta dem - vill ni ha utan mitt namn får ni höra av er :)
[email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0