Tidningscupen 2014

Ja då har jag hittat tillbaka - i alla fall för en helg.

Jag hoppas verkligen att jag kommer att få anledning att under säsongen komma tillbaka

med lite roliga kort från matcherna.

Tidningscupen är igång igen och som jag sagt förr så är det starten för säsongen.
Lika "trött" på fotboll som jag är i början av oktober lika glad är jag att det är igång igen nu.
Visst - inomhusfotboll är inte samma sak som utomhus - men det ger löfte om en ny och spännande utesäsong,

Jag har skaffat lite nya "grejer" till kameran, men vet inte riktigt om jag är riktigt nöjd med korten ändå

men jag testar mej fram och kan väl i alla fall säga så mycket som att jag har färre kort som är oanvändbara detta år än jag hade kort som man såg vad de föreställde förra året - eller... jag hoppas ni förstår vad jag menar :)

Herrarna spelade mot Kungsgårdens SK lag 1 och det blev vinst med 4-1

sju bilder blev resultatet av den matchen

 
Damerna spelade mot IK Huge Blå och förlorade med 3-0
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0