Årsunda . Strömsbro, Herrar div. 6

En ganska märklig match spelades på IP ikväll, när Strömsbro kom till Årsunda för att spela B-lagsmatch. Det gapades från målis vid flera tillfällen och till slut visades också det röda kortet! Det va för övrigt många kort.

Många spelade bra och visade vilja, men jag måste säga att en viss Falk visade lite av ”duracellegenskaper”. Till och med PB hade svårt att hålla sig för skratt när han berömde sin medspelare.

I övrigt var det lite mer prat i denna matchen. Kanske berodde det på ett bra coacharbete från båset? Vad vet jag…och på tal om det så undrar jag om coachen ställde upp för att få vara med på bild? Ja en del gör ju vad som helst ;) Nej skämt åsido, men jag tror att det är bra med någon som leder laget från sidan som ser det med andra ögon och som hörs. Inget ont om Emil som gör sin sak i målet, men han är liiiite väl tyst – men han jobbar på det vet jag, för det har han sagt ;)

Resultatet blev i alla fall 1-1 till er vetskap – alla ni som inte kom och tittade…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0