Träningsmatch herr

En solig dag på Nynäs i Gävle.
Motståndet är Gävle Latino

Första tanken när jag såg uppvärmningen var att...
shit, de e många nya i laget!

Men efter lite eftertanke så va det nog mest att jag inte sett dem spela
på ett tag :)

mest nya frisyrer och accessoarer var det, men några nya ansikten fanns det i alla fall.

jag hoppas väl att ingen tar illa upp att jag lägger upp lite kort här.

Matchen fick jag lämna efter första halvlek, men det jag såg va väl sådär.
Inget överväldigande, men att viljan och kämpaglöden finns kvar går inte att ta miste på
-trots att det var en träningsmatch.

Som vanligt lite dåligt med snacket - vilket jag saknar hos många lag. Lite småirriterat tugg på varann men i det stora hela verkar det vara ett lag som spelar bra ihop.

Jag tror också det var lite svårspelat på Nynäs, både underlaget och vinden, men jag hann i alla fall se både Calle och Mathias göra mål. Jag hann också se ett mål för motståndarna och en underbart fin frispringning av "Ena" som vi alla var stupsäker på att skulle resultera i ett mål - i stort sett ensam med ett mer eller mindre öppet mål - men...
PJUTT

haha ja det blev pannkaka av det :)

(vi alla som jag skrev var den vanliga klicken fans som alltid följer...)

En vänlig själ informerade mig i alla fall om att matchen slutade 5-1
och Calle, Ena*2, Niklas L och Izzat.

Vi ses fler gånger i sommar - dock inte på premiären då jag är bortrest...



De sista herrarna skulle jag gärna se i "Let´s dance"...håller ni med?

Om man säger så här - #6 och #7 har jag MASSOR av foton på ifall någon skulle vilja ha :)


Kommentarer
Postat av: AE

Härligt Annica att du fortsätter att följa ÅIF, hjärtat är ju ändå blågult även om våra grabbar lirar boll på annat håll denna säsong.

Sköna kommentarer o en hel del snygga kort, vi kanske kan se fram emot en dansuppvisning på avslutningen i höst:-)

2012-04-16 @ 09:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0